Nyheter

14.02.2019 09:53
HomanSällskapet gratulerar Vår Store Författare Jan Mårtenson på födelsedagen!
10.09.2018 22:02
Den 7 november 2018 kl. 17.00 samlas vi i Grillska Husets festvåning, vid Stortorget i Gamla stan i Stockholm, nära Stockholms slott (T-bana Gamla stan). HomanSällskapet bjuder på en välkomstdrink. Middag bestående av: Förrätt: Jordärtskockssoppa, pilgrimsmussla och Tvärnöskinka Varmrätt:...
17.06.2018 15:52
Glad sommar önskar HomanSällskapet!
25.04.2018 15:52
Bonniers Bokklubb inbjuder till Författarsamtal med Jan Mårtenson den 7 maj 2018 kl. 18.30 på Bonnierförlagen, Sveavägen 56 i Stockholm
25.04.2018 10:28
Inbjudan till  Årsmöte 2018 i HomanSällskapet Tisdag 22 maj 2018, klockan 17.30 Samling På Carolas Eko Stora Skuggans Värdshus, Stora Skuggans väg 12 på Norra Djurgården, se vägbeskrivning nedan Vi samlas på terrassen för ett glas cava eller alkoholfritt klockan 17.30.  Klockan 18.00 äger...
31.03.2018 10:21
    Glad Påsk önskar HomanSällskapet! Vad får Johan Kristian Homan i sitt påskägg månntro?
14.02.2018 00:00
Idag, den 14 februari 2018 och Alla Hjärtans Dag, fyller vår store författare Jan Mårtenson 85 år! Kanske är det också Johan Kristian Homans födelsedag? Ett fyrfaldigt leve för Jan Mårtenson! HomanSällskapets styrelse By Vogler - Own work, CC BY-SA 4.0,...
25.12.2017 09:10
God Jul och Gott Nytt År önskar HomanSällskapet!
15.12.2017 22:04
Årsmöte 2018 och boksläpp av Jan Mårtensons nya bok.  Skriv upp tisdagen den 22 maj 2018 i kalendern redan nu! Styrelsen
1 | 2 | 3 | 4 >>

 

Bli medlem i HomanSällskapet!

Sätt in 150:- på PlusGirokonto 4335130-3

Glöm ej att anteckna avsändare!

 

Gästbok - Köp/Byt/Sälj

köpa böcker

Leif Dahlgren 22.03.2015
hej igen
glömde skriva min mailadre
Leifs.dahlgren@gmail.se

köpa böcker

Leif Dahlgren 22.03.2015
hej
Har alla Homandeckare utom 3
Helgeandsmordet
Häxmästaren
Högt spel
Hoppas att någon har dessa och vill sälja

Medlemsavgift.

Eva Karlsson 09.03.2015
Hej!
Jag har försökt att maila er utan framgång.
Betalade in medelmsavgiften den 2 januari och har ännu inte hört något ifrån er. Vad har hänt?
Hälsningar
Eva
evakarlsson71@gmail.com

Sv:Medlemsavgift.

Christina/webmaster 15.03.2015
Hej Eva! Jag har meddelat styrelsen detta!

Sv:Sv:Medlemsavgift.

Leif Dahlqvist 05.05.2015
Jag har också längesedan betalat in medlemsavgift och angivit namn och adress men inte hört av er.


Förövrigt är er mejladress felaktig så som den angivits på er hemsida. Inte så konstigt att det ej går att nå er.

Böcker till Salu

Inger Farndon 12.02.2015
Jag har 24 böcker av Jan Mårtenson. 22 Homandeckare varav 6 inbundna. Även "Nobelpristagarens död" och "släkten är bäst." Kontakta mej på ifarndon51@gmail.com för en lista av titlar.

Säljes

Asfalt 08.02.2015
Jag tror att jag har alla Homan böcker. Alla är till salu.
asfalt@horby.nu



j

Sv:Säljes

Asfalt 11.03.2015
Jag drar mig ur säljandet.
Det blev för mycket arbete att packa böcker och skicka kors och tvärs.
Behåller mina Homan.

böcker köpes

matsnilsson11@hotmail.com 09.05.2015
Jag är intresserad av en hel del av dem.

Sammankomster

Winné Lyander-Hedman 06.01.2015
Hej!

Jag är en intresserad medlem av Homansällskapet men har litet svårt att delta i möten och andra trevligheter då de oftast infaller på vardagar. Detta gör att jag måste ta semester åtminstone en dag för att kunna vara med samt ordna boende för en natt. Hotellpriser är dessutom högre i veckorna än under helgerna. Skulle inte något, förslagsvis årsmötet, kunna förläggas över en helg så att vi som bor långt borta kan vara med också?

Objekt: 31 - 40 av 49
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>