Artikelarkiv

19.12.2015 17:06
God Jul och Gott Nytt År kära Homaniter världen över!
01.10.2015 18:29
Varmt välkomna på Höstmöte i HomanSällskapet! Tisdagen den 3 november 2015 kl. 18.00 på Militärsällskapet, Valhallavägen 104 (portkod 1307). Välkomstbubbel, rostbiffssmörgås med valfri dryck (vin, öl eller vatten, ej kaffe). Efter måltiden samlas vi i ateljén som Oscar Björk, Prins Eugen...
29.08.2015 18:49
Är du en entusiastisk och kreativ Homanälskare med idéer och kontakter som du vill dela med dig av? Vill du bli ledamot i HomanSällskapets styrelse och aktivt främja vår förening? Maila gärna din intresseanmälan med CV och motivering till info@homansallskapet.se
23.08.2015 22:29
Styrelsen meddelar att den planerade resan till Florens i Johan Kristian Homans fotspår inte kommer att genomföras i höst. 
19.06.2015 07:57
Glad Midsommar önskar HomanSällskapet!
21.04.2015 16:02
Regnet föll stilla när vi ett fyrtiotal homaniter samlades till ”julklappsutdelning” på Banérs gamla palats i Stockholm. I dag är det Odd Fellows lokaler och ligger mycket centralt i Stockholm. Vi startade mötet med att gå en guidad visning på Medeltidsmuseet. En av attraktionerna  är en cirka...
25.03.2015 15:15
Välkommen på årsmöte i HomanSällskapet onsdagen den 15 april kl. 17.30. Vi samlas vid Medeltidsmuseet, Strömparterren 3 i Stockholm, mitt emot Riksdagshuset, för en knapp timmes visning. Sedan går vi i samlad trupp till Odd Fellow, Västra Trädgårdsgatan 11 för en middag bestående av wallenbergare...
14.02.2015 09:04
I dag, 14 februari, gratulerar vi Jan Mårtenson på födelsedagen! Stort grattis VSF från HomanSällskapet!
06.01.2015 12:41
Det är dags att betala medlemsavgiften för 2015! 150 SEK sätts in på HomanSällskapets plusgirokonto 4335130-3. Glöm inte att anteckna avsändare!   Vi ber dig också meddela din e-postadress till vår sekreterare Monika Stenlund genom att skicka ett email till info@homansallskapet.se På...
Objekt: 21 - 30 av 37
<< 1 | 2 | 3 | 4 >>

Kontakt

HomanSällskapet info@homansallskapet.se